11 augusti 2011

Post till Emilia


Emilia har fått post på sin 6 månaders dag! Det är mormor och morfar samt vovven Iris som skickar en grattis hälsning, gulligt gjort.

Jag kommer aldrig glömma den dagen för exakt 6 månader sen idag. Jag upplevde många känslor den dagen, skräcken när vattnet gick, oron att behöva sitta still i en bil in till BB, illamående i badet, trygghet med Ola vid min sida, rädd när det pratades om kejsarsnitt, stolt att jag klarade alla nålstick, kärlek till min dotter.

Det blev ingen tårta utan vi firade med en portion mosad banan istället och det var lika smaskens som den gottaste tårtan. Men om 6 månader så kommer flaggan stå på bordet, Idas födelsedagståg kommer oxå vara med samt en tårta med ett ljus på kommer serveras! Då blir det kalas med ballonger här på Ängen!!

Vår älskade Emilis

Inga kommentarer: