21 augusti 2011

Morgonstund har guld i mun

Jag och Emilia kickar igång denna söndag, tidigt enligt mig. Hon vaknade halv 8 och då ammade vi för jag tänkte att förhoppningsvis somnar hon om igen men icke. Vanligtvis brukar vi då ligga kvar och mysa, busa lite men eftersom både jag och Ola var dödströtta efter en sen kväll så gick jag upp med henne så iaf en av oss kan sova. Igår var det Ola som gick upp tidigare och jag kunde sova 2 timmar till -guld värt!!!

Vad dagen har att erbjuda vet jag inte ännu. Det är Olas sista lediga dag för imöra är det dags för honom att gå upp när klockan ringer. 5 underbara, slappa veckor har det varit. Vi har börjat planera in en kusten resa i september så det känns riktigt bra att det blir en mjukstart på hösten.

Vad vår lilla tjej snackar! Hon kör bil hela tiden och salivet rinner och samlas i stora pölar där hon sitter för tillfället. :) För sitta det kan vi nu!

Inga kommentarer: