25 augusti 2011

bara Linda

Igår var farmor barnvakt hela dagen och det gick galant!! Förutom frissan så passade jag på och åka till Bergvik och kunde handla mat, kläder utan stress eller något gluttande på klockan. Jag var inte ett dugg orolig utan visste att Emilia var i trygga händer och kunde därför vara bara Linda utan att tänka på min dotter en enda sekund -såå skönt.

Av någon konstig anledning så hamnar jag alltid på barnavdelningen även när jag är ute efter kläder till mig själv. För det är sååå mycket roligare att handla till Emilia och det finns så mycket fint. Så imorgon när jag ska ut med jobbet och äta får jag leta fram något i garderoben för igår kom jag bara hem med kläder till..... ja just det Emilisen.

Lila t-shirt samt en gul klänning från P.O.P

Älskar bodies som aldrig glider upp utan sitter där de ska.
Dessa från Lindex, ta 3 betala för 2

Nu är Emilia rustad för vintern. Ulloverall från P.O.P
samt en skaloverall från samma ställe. Inte billigt men hon bör
inte frysa!


Vår lilla prinsessa med hårspänne!

Inga kommentarer: