25 augusti 2011

frisyrdilemma

Igår vid den här tiden satt jag i frisörstolen och njöt av att någon ägnade mitt hår lite kärlek. Jag åkte till frisören med frågan "vad skulle du göra om du fick fria händer" för jag känner att jag ser ju likadan ut nu som jag gjorde för 10 år sen i håret. Visst lite olika färger har jag slängt i håret men jag har alltid haft långt hår med eller utan uppklippta längder. Stora förändringen var för snart 2 år sen när jag klippte lugg och det trivdes jag i fast jag fick den inte så platt som jag ville ha den så därför slutade det med 2 hårspännen och en snodd och så var jag fast i samma mönster igen...

Det roliga var att min frisör var inne i samma banor som jag har tänkt i men så avslutade hon med att tillägga. -"Fast så länge du ammar och tappar hår så skulle jag inte förändra något med risk att jag får väldigt tunt hår". Så därför åkte jag därifrån med några cm kortare hår och pappa lär fortfarande inte se att jag har klippt mig, som alltid.

Britney i fin lugg

Inga kommentarer: