10 maj 2009


Idag har jag hämtat en tradera vinst på kronoparken :) Hade sån tur att jag slapp betala frakt och hämtade istället denna söta väska hemma hos Ida. Kommer att bli min sommar väska som jag kan hänga snett över bröstet, har annars bara axelväskor och det ska bli skönt att ha denna med en längre rem.

Idag vart det bakis tacos till Robinson. Hade råkat läst vem som åkte ut innan vi hann se avsnittet men det var lite roligt att veta vem som skulle åka ur när man hörde hur deltagarna resonerade. Skulle oxå ha röstat på henne, verkade inte ens nöjd när de äntligen fick unna sig lite lyx -weird?!

Nu ska jag kojsa efter en anonym söndag där inte mycket har hänt. Det enda vettiga jag har fått gjort idag var under frukosten imorse (förmiddags...) Det började helt plötsligt att ösregna och jag fort ut och hämtade hinken med blå korn och började gödsla gräsmattan och våran häck. Ola förstod ingeting och bara skakade på huvudet... thi hi

Inga kommentarer: