16 maj 2009

Det inredningspartyt jag var på i torsdags hade jättefina saker! Det är tydligen ett stort företag från Norge som nu börjar komma in i Sverige med sina produkter. Var en väldigt fin hänglykta som jag skulle vilja ha ute på altanen men jag kände att den var för dyr med tanke på att vi redan har en hängandes. Så det blev inget inhandlandes för mig denna gång.

Igår överraskade jag Ola med att köpa hem mat så vi kunde göra grillspett. Det är första gången vi gör det tillsammans och inte den sista kan jag säga idag!! Det blev kanongott. Hade svårt att veta vad jag skulle fylla spetten med, gick runt i affären för att få lite inspiration. Blev tillslut -minimajs, -cocktail tomater, -röd paprika, - färska champinjoner, -marinerat kött. Är det någon som har något annat på, vill gärna ha tips!!

Idag har jag fixat hem lite jord så jag ska ta och fylla på i vår nya rabatt. Den ska komma upp lite... Annars är det matlagning som står på schemat nu och sen ska vi iväg på en bilträff som äger rum här i Karlstad på norra fältet. (smygreklam) :) Tack vare den bilträffen så tvättade vi våra respektive bilar idag -härligt!!

Inga kommentarer: