7 maj 2009

Den här veckan inleddes med att Ola arbetade borta. I måndags var han i huvudstaden för att åka till Göteborg på tisdag. Men för mig skulle han lika gärna kunna ha åkt i söndags kväll och kommit hem som igår onsdag kväll. För i måndags kom han hem efter jag hade somnat och åkte före min klocka ringde på tisdag morgon. Sen kom han hem även denna dag efter att jag hade somnat och morronen efter var det min tur att gå upp tidigt. Så jag har lite diffusa minnen av att jag har pratat med Ola fast jag egentligen har sovit :)

Snart är det helg!! Den här veckan har gått väldigt fort och imorgon är det fredag, vilket är väldigt skönt!! På lördag är det dags för den årliga vårstädningen ute här på vårt område. Förra året regnade det och var jättekallt och om det fortsätter som idag så känns det inte så lovande för detta års städdag heller... Sen på kvällen bjuder föreningen på grillat och dricka till det, för vi firar nämligen 20 år som förening! Ska bli kul att träffa alla ens grannar :)

Inga kommentarer: