8 maj 2009

Idag efter arbetet blev jag bjuden på mat av Ola. Vi stämde träff på IKEAs parkering då jag var in och lämnade tillbaka en matta som tyvärr inte passade i köket. Sen gick vi över till MAX och åt hamburgare. Gud vad gott det är när man inte har ätit det på sååå lääänge *mums*

Nu sitter jag vid datorn samt har en ny Amelia bredvid mig. Har redan tagit kvällen och ska mysa för mig själv, Ola ser på panicroom med Jodie Foster. Jag har redan sett den och jag känner inte för att bli uppskrämd ikväll.

Imorgon har vi städdag här på området. Vi har det 2 gånger per år och jag hoppas verkligen att solen kan titta fram imorgon. Allt går så mycket lättare och det är roligt att fixa iordning tillsammans med alla våra grannar. Sen på kvällen är det grillfest!!

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: