14 maj 2009

Det är något som inte stämmer var det första jag tänkte när jag hörde Olas väckarklocka imorse. Jag har en tidig tur idag, börjar alltså kl 06.00 och Ola ställer aldrig sin klocka 05.00 när jag ska gå upp. Så jag tittar på min mobiltelefon och ser att klockan är 06.00 och jag har försovit mig -hjälp! Fort upp ur sängen och tar en raggardusch :) sen ringer jag jobbet men ingen svarar. Fint hann jag tänka Kerstin är sjuk och jag har försovit mig, ser bilden av föräldrar och barn som trampar smått ilsket utanför...
Men jag borstar tänderna och klär på mig och ringer igen och då svarar Malin. -Ja visst ja, idag öppnar jag ju med Malin och jag känner mig lättad att någon är på jobbet!! Förklarar att jag har försovit mig och jag kommer så fort som möjligt.
Kvart i 7 var jag iaf på jobbet, är mäkta imponerad av mig själv! :)

Usch jag brukar inte försova mig, tror bara jag har gjort det en gång tidigare på min tid här på Lärkängen. Jag har inte ens ett minne av att klockan ringde imorse. Tur att det löste sig på bästa sätt :)

Inga kommentarer: