6 december 2011

Plötsligt händer det!!

Imorse när jag vaknade av Emilia fattade jag ingenting Det var jättemörkt i rummet så jag trodde det var mitt i natten och att det åter var dags för den nattliga vakningen över Emilia innan hon somnar om. Men så märkte jag att Ola inte låg bredvid mig och att klockan redan var halv 7. Jag måste ha sovit väldigt djupt för jag var riktigt borta en stund. :) När jag gick för att hämta Emilia så fick jag verkligen fundera länge innan jag fattade att hon hade sovit HELA natten utan att vakna en endaste ynka liten gång!! Och jag har sovit jättegott sådär djup och skön sömn som jag hade innan vår lillskrutta kom till oss. Mmm mera såna nätter önskar jag!!

Idag ska vi ner till BVC på 10 månaders kontroll. Det ska bli jättespännande å se hur mycket hon har växt då vi inte har varit där sen 6 månaders kontrollen. Men så länge jag ser att Emilia mår bra och jag har inga större funderingar så känner jag att jag inte behöver åka ner dit oftare. Skulle även vilja hinna till öppna förskolan för att hämta gipsavtrycket vi gjorde på Emilia förra veckan men allt beror på hur länge hon sover nu.



3 dagar kvar tills vi ses -älskade storasyster!!

Inga kommentarer: