21 december 2011

Onsdagen i bilder


Nyvaken Emilia sitter och begrundar en liten boll i hallen. Idag invigde jag hennes ullunderställ (finns att köpa här) under skaloverallen och det verkade funka väldigt bra. Kommer ihåg när jag köpte understället i sensomras att jag tyckte det var så stort, långt. Men det passade perfekt idag.


Detta är första gången som jag använde mig av datorn som "barnvakt". Jag ville diska undan lunchen och röja upp i köket då det var extremt rotigt överallt. Startade datorn och satte igång några sånger på youtube -jag hann få undan disken och Emilia fick dagens kulturdos. Alla var i slutändan nöjda och belåtna.  :)

Hoppas Ola kan komma hem lite tidigare idag då vi ska ta in granen och klä den. Igår kvällsfikade vi på glögg och pepparkakor men min julkänsla infinner sig inte, undrar vart och när jag ska hitta den?!!

Inga kommentarer: