20 december 2011

Moseböckerna



Igår var jag och Emilia på lekdejt med Inez och hennes mamma Linda som jag gick i samma klass med på högstadiet. Jag har inte sett Inez sen i våras och ja ni förstår ju att det hade hänt stora, stooora framsteg! Hon har hunnit bli 14 månader och jag blev mött av en gående tjej i dörren -jätteduktig och stadig var hon. De båda tjejerna hade väldigt roligt tillsammans och det var en otroligt trött Emilia jag klädde på. Hon sa inte ett knyst när jag satte henne i bilbarnstolen och hon sov säkert innan jag ens hade fått på mig mitt bälte.


 Här ser du Mos(E)böckerna som jag lånade Linda..!  thi hi  :)


Satt och bläddrade lite i andra mosboken igår kväll och den var väldigt inspirerande med lätta recept till små barn. Så nu ska det mosas och lagas mat här hemma på Ängen!! Måste först inventera frysen för den är proppfull, av vad?? ja jag har ingen aning...  :)

Inga kommentarer: