20 juli 2009

Vad konstigt det känns att ha tillgång till internet när jag sitter ute i en sommarstuga där varken telefon eller tv finns. Svärföräldrarna har köpt ett modem där vi bara behöver betala den tiden man utnyttjar och inget tråkigt abonnemang, vilket är perfekt för sommarstugor..
Jag glömde planera mina schamponeringar så imorse var jag tvugen att hoppa i vattnet för att tvätta håret och jäklar vad kallt det har blivit de senaste veckorna. Sprang upp till huset sen och kröp ner under två täcken samt Ola fick lägga sig ovanpå alltihopa. Det positiva i det hela var att det gick väldigt fort att bli tvärvaken från att ha gnuggat sömnen ur ögonen :)

Idag har jag bakat en kardemumma kaka som vi nu har provsmakat på. Ola, hans bror samt sambo är ute och kastar freesbee just nu så jag ska väl gå ut och joina dom.
Ikväll kommer en gammal kompis till Ola hit ut så vi ska bjuda på tacopaj. Jag börjar bli trött på grillmat och ändå har bara halva grillsäsongen förflutit...

Kram!

Inga kommentarer: