27 juli 2009

Frukost

Andra gången jag ställer klockan på min semester. Denna gången är för att jag och mamma ska äta frukost tillsammans här hemma. Sen ska vi ta bilen och göra en massa ärenden i stan! Så nu sitter jag färdig och väntar på frukost samt frukostsällskap :)

Igår skrev Ola en lista till mig på vad jag ska göra måndag och tisdag denna vecka. Han och jag är lika, vi båda tycker om listor! :)
Så det är bäst att jag villigt betar av mina to dos, för sen på onsdag påbörjar vi antagligen ett stort projekt här hemma med huset. Det blir alltid något med huset att göra under semestern. Förra året la vi ju nya golv på hela övervåningen samt målade alla lister vita -blev hel fräscht! Nu är det dags att göra något med undervåningen. (Säger man verkligen undervåningen??)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: