8 juli 2009

Banankaka

Jepp det blev jag sugen på när jag jobbade idag, trots att jag aldrig har ätit en så föreställer jag mig att det måste vara himmelskt gott. Jag älskar bananshake (2 övermogna bananer, mjölk, vaniljglass och kör det i mixern) så därför inbillar jag mig att banan + kaka = sant. Så nu har jag precis tagit ut en nygräddad sådan kaka och satt in en till i ugnen som jag tänkte frysa. Så jag hoppas den smakar lika gott som det luktar i köket hemma hos mig nu!!

Ska åka ut till sommarstugan så fort Ola kommer hem från jobbet. Hans moster, kusin och hennes nyfödda lilla Wilhelm är där i eftermiddag så jag tänkte de kunde bli försökskaniner på min banankaka :) Alltid lika nervöst att bjuda andra på sådant jag har bakat för första gången i mitt liv. Så det blir lite gos på Wilhelm ikväll -alltid lika mysigt!

Inga kommentarer: