27 juli 2009

Äntligen idag hann jag klippa gräset!! I sommar har vi verkligen kommit i otakt med gräsklippandet som säkert så många andra husägare i regnet. Vi har inte varit hemma så mycket och gräset tar ju inte sommarlov bara för vi har semester... Men så äntligen idag regnade det inte på fm så då hann jag, fick klippa två gånger för det var så högt *puh* Sen kom regnet, kan verkligen inte gå en enda ynka dag utan att det regnar. På ett ställe kom det vatten mellan tårna när jag klippte, så blött har vi det...

Nu på eftermiddagen har vi varit och kvällsfikat med kära mormor. Alltid lika mysigt att hälsa på henne! Vi hade med nyplockade hallon som hon blev förtjust över -alltid roligt att göra någon glad! Vi kommer åka förbi henne imöra oxå, då hon behövde ett nytt 9volts batteri till brannvarnaren.

Ikväll blir det att ställa väckarklockan igen för imorgon kommer svärmor och hämtar upp mig kl 9. Då ska vi till Kristinehamn och röntga oss. Hur är det möjligt att vi båda får samma tid på röntgen i Kristinehamn??? Måste vara lättare att vinna på lotto...
Ser en bild där vi delar på samma röntgenplåt. Hon har sin höft där och jag sticker in min fot på plåten thi hi :)

Ha en go´ kväll!

Inga kommentarer: