22 juli 2009

Första gången jag var tvugnen att ställa väckarklockan på min semester. Det är absolut förbjudet men idag var jag illa tvugnen :(
Första dagen det är blå himmel och sol sen vi kom hem från västkusten och jag har en superlång to do lista att avverka innan klockan slår 17.

Jag har helt plötsligt åkt på att planera och verkställa min sambos födelsedagskalas imorgon så idag ska jag hinna med följande
* Torka golv
* Plocka undan hemma
* Rensa ogräs mellan stenplattorna
* Handla
* Baka inskolningskaka a la marianne
* Köpa present från mina föräldrar
* Köpa långa leggings
* Boka optikertid
* Beställa tårta

Älskar att göra listor, känslan jag får när jag kan bocka av sakerna är moroten i det hela :) Men idag hade det lika gärna kunnat regna då jag inte hinner ligga i solen något och njuta. Vem säger att livet är rättvist?! hi hi

Min sambo är och hjälper sin far med att köra skräp i Filipstad, därför han inte kan vara hemma och hjälpa mig. Sen i eftermiddag hämtar Carro mig så ska vi åka ut till stugan och äta nachos hela familjen. Var jättelängesen jag träffade mina svärföräldrar vi har verkligen gått om varandra under denna semester.

Nu har jag ätit upp min frukost och jag har varken tid eller samvete att sitta framför datorn längre.
Kram på er alla och njut av dagen!!!

malin jag saknar dig och din familj, skulle va kul att träffs snart då vi oxå verkar gå om varandra... *kram*

Inga kommentarer: