2 juli 2009

Sitter och äter frukost i godan ro, börjar inte förrän halv 10 idag så äntligen har jag sovit ut. Jag kan sova om det är ljust, mörkt, varmt, kallt (värmedynan på) där är jag och min sambo helt olika. Han har jätteproblem att sova nu trots att alla våra fönster på övervåningen är öppna och myggfönster är i.

Måste berätta om min segeltur som blev en båttur med motor :) Det är KSS som anordnade den seglingen jag följde med på. Men det blåste inte så mycket, inget alls rättare sagt så vi körde med motorn på. Åkte ut ur hamnen och kastade ankar utanför farleden och badade!! Jag hade inte tänkt på någon bikini men fick låna en av en jättegullig tjej! Blev paff när hon sa att jag kunde låna hennes röda, jag menar vi hade ju aldrig setts tidigare. Så jag kunde oxå bada!! Dök i från båten och jädrans vad härligt det är, bara simma runt och flyta -vilken känsla! Sen på vägen hem fick vi styra och känna av båten. Väl i hamn fick vi alla köra in till bryggan 2 gånger var och känna på det. Detta var tredje gången jag var ute med en segelbåt och redan då fick jag förtöja båten som var rätt stor oxå, gissa om jag vart nervös. Men det gick bra -faktiskt :)
Mysigare kväll är svårt att få...

Inga kommentarer: