8 juli 2009

Förresten jag var hos doktorn igår, en doktor som jag verkligen gillar och känner mig trygg hos. Han är extremt kunnig och verkar ha all tid i världen för just mig när jag sitter på hans brits. Är otroligt viktigt att man känner sig trygg och lyssnad hos sin doktor och jag kan verkligen skatta mig lycklig. Han tyckte att vi skulle vänta 3 v och om inte domningen i min vänstra tumme har gett med sig så kommer han skicka mig till en neurolog som förmodligen kommer göra ett EKG. Jag är lugnad nu iaf, mycket löser sig bara jag får prata med någon kunnig som ställer olika scenarium vad det kan bero på.
Sen har jag lite "ärr" på händerna som jag inte vet vart de kommer ifrån och han visste inte heller vad det är för något. Så han ville ta lite kort för att skicka de vidare till en hudläkare. Men när jag satt där och han ställde in kameran så dog batteriet. Hi hi känner igen det där, skönt att det kan hända vem som helst :) så igår kväll mailade jag honom lite kort tagna med Olas kamera. Hoppas han blir nöjd?!

Nu är min andra kaka klar :) gott gott

...Mycket kan förändras, så lev ditt liv idag och låt dina nära & kära veta om att du tycker om dom...

Inga kommentarer: