26 januari 2009

Vad mycket jag har uträttat idag efter arbetet!! Vad mycket man hinner med när man går den tidiga turen d.v.s. 6.00-13.45. Men ha det så varje dag det skulle jag inte palla, då skulle jag däremot inte få nåe gjort alls.
Direkt efter arbetet åkte jag och postade en hel kasse med paket. Vi hade väldigt mycket auktioner som gick ut i lördags på tradera, så nu är det dags att lägga ut fler saker :)
Sen åkte jag och var social med mina föräldrar. Min snälla pappa offrade sig och tvättade min bil som inte var gul längre. Men nu är han så fin så fin ända tills imöra när jag måste ut på vägarna igen och fara. Men nu vet jag att all smuts är ny smuts och då känns det bättre!
När jag kom hem rotade jag fram en bok i hur man gör egna ljus. Tänkte låna ut den till pappa som har hittat en ny hobby på gamla dar. Sen kom min kära sambo hem och vi gjorde lite kvällsmat bestående av havregrynsgröt och mammas grahamsbullar -tack!
Nu har jag hittat och förhoppningsvis kan jag även fynda lite tyger på tradera. Jag tänkte ta bort julduken på köksbordet och vill ha nåe nytt och fint att byta till. Så jag har hittat ett par panellängder som jag tänkte sy om till 3 löpare att lägga tvärs över bordet, tycker det är så fint!
Samt en liten marimekko duk att lägga på bänken ovanför diskmaskinen.
Nu sitter jag och pratar med min kära syster som bor i Florida.

Ja det känns verkligen att jag har varit ledig länge efter arbetet idag! -Härligt. Hoppas ni alla oxå har haft en härlig dag idag?!

Inga kommentarer: