24 januari 2009

Blev tipsad av en kompis på hennes blogg om ännu en sida där jag kan samla poäng för att sen kunna byta in mot saker. Och den här sidan erbjuder BRA saker!!!
Jag har siktat in mig på ett nintendo wii och då måste jag bjuda in 20 kompisar som oxå blir medlemmar. För att man ska räknas som en medlem så måste man arbeta ihop 10 ynka poäng. Gå in på denna sida och se vad du vill kämpa ihop till, som sagt det är väldigt fina priser! Är inte helt fel när jag ändåså är ute på datorn att klicka ihop lite extra poäng för att sen byta in dom mot i mitt fall mot ett nintendo wii.
Så snälla hjälp mig att nå mitt mål! Väljer ni att bli medlem så ange
Gratis Saker
vilket är min referens på sidan..
Kommentera gärna senare och skriv vad ni ska kämpa för att få!!!

Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer: