25 januari 2009

Det är helt sanslöst vad 2 dagar ibland kan gå fort. Ja nu är det söndag och snart har även denna helg passerat... På sätt och vis är det bra att veckorna bara tickar iväg då dröjer det inte länge förrän man vaknar av att solen lyser in genom fönstret, men ändå vill jag kunna stanna tiden och bara njuta av det som händer runt omkring oss nu.

Vi har haft en underbar helg. Just nu sitter vi och tar det lugnt i vår myssoffa efter mat och ett träningspass. Förra veckan tränade jag på måndag och träningsvärken släppte inte förrän torsdag. Ska bli spännande att se hur ont/stel jag kommer vara imöra. Fast jag resonerar så här -får jag ingen träningsvärk efter ett pass så har jag inte tagit ut mig tillräckligt. Då kan jag lika gärna strunta i att gå och träna...

Efter träningen åkte vi till Bergvik och handlade lite kattmat. Tydligen när man köper 10kg kattmat så får man en stor söt plåttunna, vilket vi glada tog emot. Men när vi började prata om vart vi skulle kunna ha den ståendes så kom vi fram till att vi kan nog inte ha den någonstans.. Thi hi ja ja får se om vi kan ge bort den till någon lika tacksam som vi var!!

Sen gick vi in på Toys och letade efter Kalaha. Ett spel jag kommer ihåg lite glimtar från när jag var liten. Nu har vi spelat det några gånger men njae än sitter nog inte de kluriga och många reglerna.

Ha det gott! Nu ska jag lägga bud på en tradera auktion åt min kära mor...

Inga kommentarer: