12 januari 2009

Jag vill oxå kunna cykla eller gå till mitt arbete. Nu som det ser ut idag har jag inte ens möjlighet till det trots att jag inte är någon hurtbulle så är det på tok för långt... Min sambo har flera olika vägar som han kan alternera emellan för att ta sig till sitt arbete men det har inte jag. Jo men då skulle jag vara tvugnen att gå upp tidigare för att åka en kringel i krokel väg ute mellan lantgårdarna och det gör jag ju bara inte! Det tråkiga är att jag trivs så bra på min avdelning (tråkigt va?! ;) ) annars skulle jag kunna söka andra arbeten inne i stan men då vet jag inte vart jag hamnar och vilka arbetskamrater jag får... det är inte värt att chansa så därför får jag och min megane kämpa på ett tag te. Jag tycker det är lite kul med bilar, inte hur de fungerar utan mer hur olika bilmodeller ser ut osv... Vet att jag lägger märke till bilar som jag möter och nu börjar det bli storvarning för jag känner igen vilka bilar jag möter trots att jag har 3 dagars rullande schema. Det säger ganska möe att jag har åkt samma väg ett tag nu!

Inga kommentarer: