17 januari 2009

Det finns inget värre än att vakna upp med huvudvärk, vilket jag gjorde imorse. jag förstår inte hur jag kan få huvudvärk efter en hel go natts sömn -ett mysterium för mig!! Min underbara sambo gjorde iordning frukost och kom upp med till mig i sängen och sen fick jag även massage -kanske ska säga att jag har huvudvärk lite oftare :)
Frukost på sängen är verkligen lyx! Sånt jag tyvärr inte har tid med på vardagarna men det är väl därför som jag uppskattar det så möe oxå...

Sen var det bara in i duschen och göra sig iordning för att ta itu med vårt hem -städdax... Ola är nu iväg och hämtar en kompis som ska komma förbi här hemma och fika lite. Vi ska bjuda på årets första semlor!! -smaskigt! Sen ska de på hockey, FBK möter Rögle så i em är jag home alone.

Inga kommentarer: