25 januari 2009

Dagens kommentar

Måste bara berätta dagens kommentar som jag fällde igår kväll.

Lite bakgrund som man måste veta om när man sen läser själva kommentaren är följande.
Jag och Ola åk god thai mat på en restaurang i Karlstad lördags kväll. Jag bestämde mig för att köra så Ola kunde dricka öl, så han beställde Singha som är ett thailändskt öl.

Efter restaurangbesöket skulle vi gå på bio och se Benjamin Buttons. När vi hade hämtat ut biobiljetterna gick vi till hemköp, som har mycket billigare godis än vad själva Filmstaden erbjuder. Där när vi stod vid godishyllorna så viskade jag till Ola att det luktar alkis här! Ni vet den inte alltför fräscha lukten som de hemlösa eller alkoholmissbrukarna utsänder. Då blåser Ola lite på mig och då fattar jag att det är ju från Ola (som drack ½l öl) som utsöndrar alkis lukten. hi hi
Gissa om han vart glad på mig!! hi hi Men det får han ta för han brukar ofta klaga över att jag stinker, inte luktar utan stinker vitlök. Hela marinerade vitlöksklyfter är ju bara så gottit *mums*

Inga kommentarer: