13 januari 2009

Igår var en sådan dag då jag inte hade lust att göra någonting när jag kom hem. Som tur var så var Ola oxå på samma humör så efter lite mat gick vi upp och satte oss i vårt mysrum, tände lite ljus och kikade vilka filmer som vi inte hade sett.
Jag valde en crime/thriller film (det ni!!) och Ola hade inget emot det... :)
Och så här dagen efter så kan jag summera att filmen var väldigt bra! Jag tycker om att se skräckisar men ändåså är det väldigt jobbigt. Jag skrämmer upp mig själv väldigt lätt och tror att det alltid ska hända det värsta i varje scen och efter 90min så är jag väldigt trött i kroppen. Då är det skönt att varva ned med någonting annat och igår var det passande bra guldbaggegalan och det vart perfekt! Kom rakt in när Björn Gustavsson och en till komiker härmade ABBA med sång/dans/utstyrsel. Var det någon som spelade in det?? isåfall kan ni använda den filmen som utpressningssyfte om 20 år thi hiii herrejisses vad stygga de var... thii hii

Förresten filmen jag såg igår som är mycket sevärd heter Untraceable!! se den med några lampor tända i rummet...

Inga kommentarer: