17 april 2012

Karaktär

aj aj aj idag blev det ingen kvällsdejt med Danny och det känns lite vemodigt. Men istället så fick jag en mysig dejt med min sambo på restaurangen Mongolian i Haga. Vi hade inget planerat för kvällen mer än att sätta upp en mörkläggande rullgardin i Emilias rum och eftersom jag har jobbat 11 timmar idag så kände jag att det e nog det som jag orkar med.
Men så kom Ola och frågade om vi inte kunde åka in till stan istället och äta kinamat. Han vet precis vad han ska föreslå, då jag älskar kinamat!! Sagt och gjort, upp och byta om och kamma håret och sen iväg in till stan och vet ni vad, -jag står än på benen!! Men jag vet en sak till och det är att jag kommer sova väldigt gott inatt!!


Emilia häromdagen när vi var ute på utflykt på vår grusväg. 
Förutom hästarna så var det mest spännande en kotte som vi hittade. 
Kräver inte så mycket, annat är det nog nästa år...  :)

Inga kommentarer: