9 april 2012

Gammal Äldre Äldst


Jepp så har jag fyllt år och nu får jag vänja mig  vid att säga 31 år. Men till skillnad mot andra i min bekantskapskrets så har jag ingen åldersnojja, jag har inga problem över att fylla 31 år och tycker inte heller att jag börjar bli gammal. Däremot tycker jag tiden har gått väldigt fort bara de senaste månaderna har svishat fram och därför har jag haft svårt att fatta att jag fyller snart år! Det händer så mycket runtomkring Emilia och mycket därför skulle jag vilja stanna tiden ett tag för jag känner att jag hinner inte riktigt med  och snart är det sommar oxå. Gah panik, stanna tiden och låt mig njuta av våren först och allt härligt som händer just nu!

Men jag har iaf haft en supermysig födelsedag!! När jag öppnade alla paket så kändes det som jag fyllde jämnt för vilka otroligt fina, stora presenter jag har fått -helt galet! Är de allihopa till mig, men vänta jag fick ju detta oxå, förtjänar jag verkligen allt detta??! Oj oj ja de är tokiga i min släkt men jag älskar dom allihopa :)

Förutom min födelsedag så har vår påskledighet andas röj - släng - sälj här hemma!! Vi har verkligen rensat och skapat ordning igen i fullproppade utrymmen och vad härligt det känns nu efteråt med LUFT!! Vad annars ska man hitta på när vädret inte inbjuder till utelek??!

Nu ska jag gå upp till mina två älsklingar och leka en stund med dom! Må så gott och hoppas ni har haft en underbar påsk!!


3 kommentarer:

Terese sa...

GRATTIS på födelsedagen...i efterskott. KRAM

Malin S sa...

Grattis på din dag :)

Kattis sa...

Grattis Lindis från mig med, i efterskott ;)
Men som du skrev så går tiden alldeles för fort!!!
Tänk på mig då, jag är ju ung som få ;) och min äldste fyller tonåring till veckan! VART TOG DE ÅREN VÄGEN?!
Njut av varje sekund!
Kram!