27 september 2011

tvättmaskinsfynd

Åhh idag fick jag sovmorron trots att det är en vanlig tisdag och Ola jobbar. Vår lilla tjej har börjat vakna 06.00 och tro att det är morgon men jag vägrar gå upp före kl 07 så vi brukar ligga kvar och morronamma och sen mysa tillsammans. Men idag märkte jag att hon var allt lite trött trots att hon kröp runt i sängen och ställde sig upp mot sängramen. Så jag la tillbaka henne i sin säng och det dröjde inte länge förrän hon somnade om och jag likaså och vi sov som prinsessor till kvart i 9 -hur skönt var inte det!!

Nu sover hon igen men innan det fick hon vara med mig i tvättstugan och sortera tvätt som skulle in i tvättmaskinen. När allt var klart så var vi kvar och kikade på trumman som snurrade runt, runt och lät -väldigt spännande tyckte iaf en av oss :) Det dröjde inte länge förrän jag såg Emilias lila napp snurra runt bland kläderna. Shit oxå den måste ju ha följt med när vi sorterade tvätten :)

Jag säger som en go´ tjej på min avdelning brukar säga -"det blir så ibland".

Inga kommentarer: