16 september 2011

sååå fort!

Jag förstår inte hur fort det kan gå.... Emilia har kunnat sitta bra i ett par ynka veckor och nu kan hon redan ställa sig upp mot föremål. Jag trodde det skulle ta några veckor från det att hon kunde sitta på rumpan till
- sitta på knä
- dra sig upp stående på knäna
- dra sig upp stående på fötterna
...men det gick över en natt.

Det som är skrämmande är att hon går när vi håller henne i händerna. Visst väldigt vacklande steg och absolut ingen kontroll över benen men hon förstår vad hon ska göra..!!

På rytmiken i onsdags fick jag gå och hämta min dotter som hade krypit från mitt knä över mattan fram till förskollärarens gitarr som såg tydligen väldigt spännande ut. Det går verkligen såååå fort nu!!


Gullunge!

Fyndade två såna här förvaringslådor på hjul m lock när jag
var på loppis i Forshaga. Endast 10kr/styck!!

Inga kommentarer: