5 september 2011

Shopping

Igår var jag och Ola barnfria i några timmar och begav oss därför in till Bergvik. På shoppinglistan stod det, vinterjacka till mig samt ett par goretex skor/kängor till mig. Jag går i ett par vanliga gympaskor nu och det är inte så optimalt då det slutar med att jag alltid blir blöt om fötterna. Så nu har jag höga förhoppningar på mina röda kanonfina ecco skor som jag hittade igår!!
Hittade även en vinterjacka så nu är både jag och Emilia rustade för långa, varma promenader i vinter.

Passade även på att kika lite på bilbarnstolar då det snart är dags att byta. Det är verkligen en ren djungel men det vi känner är viktigt förutom säkerheten är att stolen ska vara lätt att byta från olika bilar. Det är ett måste då denna stol kommer vi ha i flera år framöver och Emilia måste ju kunna åka med andra.... Hittade iaf en som känns väldigt aktuell men vi får se vad Helmia har för något sortiment oxå.

Sen tog vi en promenad och chansade att en familj från föräldragruppen var hemma vilket de oxå var! Så vi fick en trevlig fikastund tillsammans med våra små :)

Inga kommentarer: