11 juli 2011

Hej hopp

Jag och Emilia har åkt på semester och därför hamnar bloggen långt ner på min prio lista.. Vi njuter av varje dag som kommer och har det jätteskönt! Vi praktiserar uttrycket "ta dagen som den kommer". När Emilia är vaken är jag med henne och när hon sover kan jag sola,bada,läsa bok och bara ha det skönt. Hon verkar inte påverkas av värmen utan äter/sover som hon brukar vilket känns väldigt skönt! Däremot väntar jag på ett rejält kalas i blöjan för hon har inte bajsat sen i onsdags.. :)

I fredags tog vi bilen och åkte vi ut te landet. Ola kom efter oss på cykel. Under helgen har hela familjen Ekelund varit lediga och vi har varit tillsammans här på landet. Helgen har bestått av, bad, skratt, gräsklippning, risdragning, bus m Emilia, god mat, vedklyvning. Men nu är det måndag och kvar är vi lediga lyckligt lottade själar. :)

Hemma har ett stort, stort projekt dragit igång och därför är jag och Emilia kvar här ute landet några dagar till för att inte vara i vägen...

Njut dagen!

Inga kommentarer: