29 december 2008

Nu förstår jag hur föräldrar känner sig när deras barn spyr... Jag satt och pusslade när jag hörde hur min ena katt, Samurai harklade sig i vardagsrummet. Skyndade mig ut i rummet men det var för sent...
På armstödet till soffan låg frukosten -tonfisk i små små bitar samt lite kattmat i vattniga pölar, på golvet var det bara själva gallan och samt på fönsterbrädet var det oxå galla som hade börjat rinna ner på tapeten... Jippie och Ola var inte hemma. Bara för mig att börja tvätta bort alltihop, kände hur det började vända sig i magen när jag kände lukten, fy jag fixar inte sånt här...
Hoppas nu bara att det inte blir några fläckar på armstödet för tyget går inte att ta bort där. Typiskt han kunde väl ha spytt i soffan där vi kan ta av klädseln... Nu är allt borta iaf bara att vänta och se när det har torkat hur det ser ut. Dags att återvända till pusslet :)

Inga kommentarer: