14 december 2008

Miss trötter!

Jag vet inte vad det är som har hänt, den här veckan som har gått har jag känt mig som en klubbad säl på kvällarna. Min sambo har varit förkyld så vi har gått och lagt oss vid 21 tiden varje kväll och sovit mycket. Och nu under helgen har vi sovit extremt mycket. Igår vaknade vi 11.30 (opps tänkte vi båda) men imorse vaknade vi lika sent igen, kl 11.00 och då har vi ändåså tagit det väldigt lugnt och gått och lagt oss i tid. The trötter family kan man säga :)
Nu sitter vi och äter frukost för att sen bege oss in mot staden, handla det sista inför julen samt lämna in olas slalomskidor och min bräda på slipning inför vinterns kommande skidsemestrar!!
Ska även kika om jag hittar en snygg skidjacka då jag kommer få bidrag av olas gulliga farföräldrar till det. Men först frukost och sen e det verkligen dags att kicka igång denna dag!

Inga kommentarer: