9 december 2008

Norrländska

Min sambo har en retande tendens att prata riktigt Karlstadsmål vilket jag Avskyr, det värsta e att han gärna gör det medvetet för att reta mig. Men nu måste jag lära honom att börja prata norrländska!! Vi har en vikarie hos oss idag, då Kattis e hemma och vabbar som kommer från Arvidsjaur -Det ni! Han pratar så jädrans härligt så Katarina, du kan vara hemma imöra oxå :) thii hii.
Idag ska jag börja träna på KMTI. Jag har stämt träff med en instruktör som ska göra upp ett träningsschema åt mig idag efter jobbet. Det ska bli väldigt spännande. Jag slutade träna på SATS när jag träffade Ola, hade lixom inte lika möe fritid då... Men nu tänkte jag köra igång igen, hoppas bara att jag kommer trivas så jag är där många och långa gånger. Ska köra styrketräning men oxå box, spinning samt prova en av deras dansklasser -det ska bli spännande! Fortsättning följer om mitt tränande...

Inga kommentarer: