5 december 2008

Löneförmåner

Ja mycket har hänt sen sist jag bloggade... Då skrev jag hur mycket jag såg fram emot tjejkvällen jag skulle ha kvällen därefter men den uteblev som mycket annat planerat..
Jo jag åkte på Magsjukan en löneförmån man har när man arbetar på förskola -jippie för nu får jag äta mer julmat!! Nej inte riktigt så tänkte jag när jag satt på toaletten torsdag morron. Pricken över i:et var att jag skulle öppna tillsammans med en vikarie så jag var tvugnen att hitta någon annan som kunde öppna. Provade att ringa Sylvia en av mina kollegor men hon hade spytt hela natten och avslutade abrupt genom att säga, Linda jag måste spy... Min andra kollega Kattis messade jag med men för tillfället är hennes kära sambo borta på utbildning så hon kan inte öppna, då hon är beroende av fritids. Då återstod bara att försöka hitta hjälpen från grannavdelningen och första försöket lyckades jag -tack anette.
Istället för tjejkväll så blev det en hemmakväll med min sambo och ett pussel vi har fått från mormor. Det var oxå mysigt men jag hade ju sett fram emot att träffa tjejerna ju... Nu håller jag bara tummarna att Ola inte får nån släng av dreten jag har haft. Hi hii där fick jag te det :) För imorgon fm. åker vi till Loka brunn då hans jobb bjuder alla anställda + respektive på en helg där. För min del blir det nog inte så mycket ätande då jag inte har fått tillbaka matlusten men det ska bli skönt att få byta miljö lite. Om jag nu bara orkar med det, återstår att se imorgon em...

Stor Kram till Er alla!!

Inga kommentarer: