27 januari 2013


Kort på mig från veckan då det var hiskeliga -19 nästan varje dag. Buurrrrr onödigt kallt tycker jag!! Idag har det varit lite mera mänskligt med "sköna" -3 bara :) Älskar denna billabong mössa som jag fick av Ola förra vintern. Jag såg den på stadium när jag provade vinterjacka men mina pengar räckte bara till jackan då jag var föräldraledig vid den tidpunkten. Så gissa om jag vart överraskad och glad när denna låg på vår hatthylla en dag när kylan hade kommit, min tokiga goa sambo hade då gått tillbaka och köpt den till mig *kärlek*

Idag var jag och mamma i Totohallen på loppis!! Enligt deras hemsida så var det 70 bord och hela hallen var fullproppad med bord och besökare. Varje gång jag är på loppis eller auktion så tycker jag att jag fyndar och så även idag! Blev pussel, bildlottospel, nopper, bilar, klänning, jeansleggins till Emilisen. Sen lyckades jag även fynda en härlig tunika med spets till mig(!), ytterligare ett lykthus samt en helt ny vit spegel -så fin och säkert till en tredjedel av nypriset.

Nu något mindre roligt -betala räkningar....

Inga kommentarer: