2 januari 2013

Leklandet

Idag var min första arbetsdag på nästan 2 veckor och till råga på allt så började jag 06.00. Oj oj tidigt, tiiiidigt och särskilt när det är dan efter nyårsdagen. Nyårsdagen kom vi upp 11.30 och hela dagen var väldigt seg. Det var sviterna efter ett väldigt trevligt, lyckats nyårsfirande hos våra kompisar!! Jag och Ola hade det väldigt lyxigt då vi kunde lägga Emilia hemma hos hennes farföräldrar och sen när hon sov gott så kunde vi gå tillbaka till festen och fira in tolvslaget utan vår lilla tjej. Helt otroligt men hon sov igenom alla raketer/bomber och det var inte lite som smälldes i Stodene... Vi bjöds på sovmorron och lyxig dagen efter mat i form av oxfilé och potatisgratäng, så ingen bakispizza här inte :)

Idag när jag kom hem så hann jag ta en liten middagslur då Emilia fortfarande sov. Men direkt när hon vaknade så åkte vi in till Nöjesfabriken på Herrhagen för att besöka Leklandet för första gången! Vi hade höga förväntningar och de infriades oxå!! Emilia hade jätteroligt och både jag och Ola oxå för den delen :) Kameran var med och efter en snabb titt på bilderna så vet vi att vi har en mängd fina bilder på en överlycklig, läs busig Emilia!!

Dit kommer det bli fler gånger :))

Blandade bilder från ledighetsdagarna..

Glad Emilia som provåker snowracer för första gången!!
I början var det lite läskigt och hon totalvägrade men 
nu så åker hon hellre på den än i pulkan. Men vart är snön..... ;(


 Dagen då vi tog in granen och pyntade



Fika med mormor och morfar. Emilia får smaka julmust. Detta är 
en busig Emilia som tror hon får smaka på något gott i mammas
glas. Var inte så spännande efteråt längre..!


Inga kommentarer: