20 januari 2013

Söndag kväll och ytterligare en vecka har passerat. Behöver jag säga att tiden går såååå fort. Det har varit en vecka full av nya intryck och så roligt att lära sig nya saker på ett nytt ställe! Snart dags för en ny lärorik vecka.

Veckan började med en lätt förkylning hos mig som jag lyckades sova bort -bra, bra, bra!! Sen har jag experimenterat lite i köket, inget märkvärdigt säkert i era öron men för mig som är usel i köksmiljön så är det stora saker. Jag har nämligen lagat goda stuvade makaroner, hallonpaj, potatis - och purjolökssoppa för första gången ever!! Hmmm undra hur jag ska gå vidare denna vecka för att toppa detta?! :)
Sen har jag varit på kurs, skottat snö med en happy Emilia, suttit vid symaskinen, fikat och shoppat på Bergvik och sett en bra film: Valkyria. Veckan avslutas med att Ola & Emilia har blivit förkylda. :(

Det var väl en snabb och fin resumé av min vecka, vad har ni haft för er?!!

Inga kommentarer: