17 januari 2012

När jag kom in i köket så såg jag hur både Samurai och Isa satt på golvet och jag märkte på en gång att det var något speciellt. Min första tanke var att det fanns ju mat i deras matskål men sen ser jag att de sitter och stirrar på något. Och det de hade spanat in var en gigantisk spindel..!! Eftersom Ola var uppe och nattade Emilia så var det bara att andas lugnt några gånger och sen plocka upp den med en servett. Ooohhhh nu har jag varit tillräckligt tuff! för idag!  :)

Idag har det varit en tuff dag så nu sitter jag i soffan och försöker samla ny energi framför svt1 nya program "mot alla odds". Det verkar vara ett väldigt intressant program om hur 9(??)st funktionshindrade personer ska gå från Niagarafallen till Namibias kust. Detta program ska bli väldigt spännande att följa och se om och hur de kommer att lyckas med detta uppdrag.

Kram på er!

Inga kommentarer: