9 januari 2012

Im alive

Nu är det dags att damma av denna blogg och börja skriva lite inlägg efter ett par underbara, härliga, fantastiska veckor ihop med familjen, släkten och vänner!! Jag skulle kunna skriva en hel roman om vad vi har hittat på för något bus sen sist men väljer istället att överösa er med ett gäng bilder istället. De flesta tagna på ja ni vet väl vem vid det här laget?!! Vårt lilla charmtroll som växer, inte bara på längden utan i mognad. Flera gånger per dag hajjar jag till över att hon förstår och gör vissa saker men så påminner jag mig själv att hon snart är 11 månader och att hon inte är så liten längre som jag tror....


Älskar den här bilden med den fina speglingen i bordet 

Sprallig Emilia på julafton 

Moster Karin och Emilia ger Abbi ett smarrigt ben 

Emilia överöstes av julklappar.   

Mys i moster Karins knä som blev Emilias nya kompis. 

BusEmilia leker i sin nya tunnel. 

Vi vet fortfarande inte vem hon är lik... 

Äntligen kom snön på nyårsdagen!!  
Emilia något skeptisk i början när hon invigde sin pulka.

Men bara vi började springa med henne i pulkan så tyckte
hon att det var riktigt roligt! 

Måste ta en paus och prata med hästarna som red förbi. 

Vore konstigt om inte Emilia blir en hästtjej med tanke på 
vad många hästar som finns omkring oss..!



4 kommentarer:

Saabrobz sa...

Vad fina bilder!!! Trevlig fortsättning!!! hoppas Jul å nyår varit kanon :)

Anonym sa...

Underbara bilder!!
God fortsättning på nya året.
Kramar Marie N.

Eva sa...

Härliga bilder! Det finns mycket av Ola från när han var liten, från näsa och upp:)Farmor

Karlstadtös sa...

Tack så hemskt mycket goa ni!!

Må så gott!