12 januari 2012

Kalajs

Igår var Emilia 11 månader!! Det firade vi med pannkaksfika ihop med jämngamla Simon och en liten fläskläpp (stöp över sin prinsessbil i tisdags och bet sig i överläppen)



Oj oj endast en månad kvar tills det blir ett års kalas här hemma på Ängen. Planeringen har redan startat så smått i mitt huvud och jag skriver ner vad vi måste köpa så inget glöms bort. Det känns så stort att planera sitt barns första födelsedagskalas! Nu är det mest fokus på hennes dag men jag är säker på att när väl 11e februari kommer så kommer jag stanna upp i tankarna och minnas vissa händelser vid de exakta klockslagen, den dagen då mitt liv förändrades radikalt!!

Idag står en tur till Bergvik på schemat och sen får vi se om vi hinner ha julgransskakning här hemma. Det skulle vara bra för nu barrar granen rejält...

Inga kommentarer: