13 november 2008

Tysklandsresa!

Tiden går och man glömmer lätt bort bloggandet, fast det har inte hänt så mycket hos mig heller... Imorgon fredag har jag tagit semester för jag, min sambo och mina svärföräldrar ska åka ner till Malmö. Bo på hotell en natt för att sen fortsätta till Tyskland. Och vad gör man i Tyskland under en dag??!! Jo vi ska besöka en stor och fin butik i Burg :)
Så ikväll ska våra 2 katter till sin mormor och morfar som har lovat ställa upp som kattvakter -tack! Hoppas bara de sköter sig...
Nu kan jag snart börja med nedräkning till första advent! Då äntligen har årets 2 helt onödiga månader tagit slut och man kan börja mysa och längta till julen!! I år blir det ännu mer spännande då vi för första gången kan julpynta ordentligt i huset. Vi flyttade in 28dec så då var det inte så stor idé att rota fram julsakerna eller hugga ner någon gran. Men i år äntligen kan vi göra det!! Längtar!
Ha en trevlig helg allihopa!!

Inga kommentarer: