5 november 2008

Halloj!
Nu måste jag publicera 2 icke så bra bilder men så är det oxå ganska så svårt att ta bra bilder på en smal klädkammare... Detta har varit mitt och min sambos projekt under de två senaste helgerna. Vi har lagt in samma golv som vi nu har i alla rummen på övervåningen (Ek) och så målade vi väggarna i samma grön/gula färg som i hallen, så det blir mer enhetligt. Hyllorna har min sambo mätt/sågat och spacklat alldeles själv (duktig han!) som jag målat sen 3 gånger. Som alltid när man renoverar så händer det oförutsedda händelser som lixom den här gången :)
Vi skulle dra ut en ganska så lång spik med kofoten och för att kofoten inte skulle lämna något märke i väggen så la vi en träbit emellan. Men det resulterade bara i att hela kofoten samt brädan gick rakt igenom väggen och skapade ett väldigt stort hål....... vad gör man då?! Jo ringer pappa såklart!! :)


Inga kommentarer: