7 november 2008

Tjejkväll!

Av en inplanerad fika så blev det hux flux en tjejkväll istället med sminkning och hudvårdsprovning av Mary Kay produkter!! Min kompis Jennica arbetar enbart med att sälja Mary Kays produkter och det gör hon bra... Igår lyxade jag till det med en ögonkräm (får väl inse att jag börjar närma mig de 30...) en 3in1 cleaning samt en ansiktskräm. Det är INTE billigt men jag får hoppas att jag inte behöver träffa Jennica i dessa ärenden inom ett halvår iaf :) För de är väldigt dryga så jag tror det jämnar ut sig än om jag skulle ränna på Affection och köpa Loréals krämer titt som tätt.
Vi hade en väldigt trevlig kväll med sminkning, provning av hudvårdsprodukter och såklart en massa tjejsnack! Det passade väldigt bra för Ola var iväg och tränade hela kvällen! Lägger upp lite bilder och Kattis den sista bilden är tillägnad dig.... Är det en sådan som du har hemma??!!






























Ida granskar med kritiska ögon :)













Koncentration! Jag kan absolut inte prata samtidigt som jag sminkar mig...

Inga kommentarer: