8 november 2008

Lördagsfika

Idag blev det brått upp ur sängen för mig och Ola! Halv 10 ringde Jennica och sa att hon och hennes lilla familj kommer förbi på fika. Vi bestämde att kl 12 var en bra tid. Då var det bara att snabba sig in i duschen, fixa frukost, plocka undan överallt samt baka en sockerkaka, men allt sånt går väldigt lätt när det kommer kompisar på besök!
Det var första gången hennes sambo Johan och lilla Tuwa var här och vi fick idéspruta lite för att komma på vad vi kunde sysselsätta Tuwa med när kakan miste sin uppmärksamhet. Men med lite gossedjur och lutande tornet klossar så var det problemet löst! En liten charmig tjej som har blivit en stor charmig och redig tjej och snart 2 år fyllda!! Nu förstår jag verkligen vad alla menar med att "tiden går så fort" och "oj oj oj vad stor du har blivit" det jag hatade att höra när jag själv var yngre. Men nu har jag själv trillat dit och säger såna saker :)


Charmiga Tuwa! En sån tjej vill jag oxå ha när det väl beger sig...
Min barndomskompis Jennica och hennes sambo Johan!

Inga kommentarer: