17 november 2008

Jag måste bara...

Jag måste bara visa vad min kära älskade sambo har skapat. En Tradera ruta åt mig!! :) Periodvis så säljer och köper jag mycket på Tradera och det är perfekt för mig, då jag kan ha svårt att slänga saker som man fortfarande kan använda. Jag säger att det kan jag sälja på Tradera och lägger det i vårt orangearum (vi har ett rum som står oanvänt i väntan tills vi vet vad vi ska göra med det...) dock har jag sagt det många gånger och det brukar inte gå så fort tills jag får ut sakerna på Tradera. Så nu har min sambo tröttnat och skapat en särskild Tradera ruta. Så där inne får jag ha alla mina saker som jag ska sälja men inte utanför... Saken är den att de flesta sakerna som jag säljer måste jag paketera och då måste jag ju ha kartonger och fyllnadsmaterial så det har jag i ett annat hörn. Så egentligen kan vi döpa om rummet från orangearummet till Traderarummet!


Inga kommentarer: