13 oktober 2012

Partaj!

Idag är det äntligen lördag och till en början en hemmarskrotardag som jag älskar!!
Det har varit en låååång vecka, så lång så jag tog nyaste Amelia och kröp under täcket redan kl 20 igår kväll -ja så rolig var jag en fredagskväll. Många säger att fredagskvällen är den mysigaste kvällen på hela veckan men jag kan inte hålla med där. Det är ju då som jag är som tröttast efter en hel arbetsvecka.
Men en tidig kväll resulterar ju i en tidig morgon och redan kl 7 var jag piggelin!! Så att kunna surfa med mobilen är guld värt då jag väntade på att Emilia skulle vakna innan jag gick upp och hon tog en redig sovmorron ända till 8.40!!

Ikväll är det 2x 40 års FEST, alltså 80 års kalas!! Emilia får vara hemma hos sina älskade farföräldrar så både jag och Ola kan gå tillsammans. Det ska bli så roligt, känns som det var evigheter sen som vi var på en riktig fest. Det är mat, musik och bar finns och så har de hyrt en buss så alla kommer hem ikväll. Nu återstår den ständigt eviga, svåra frågan; vilken klänning ska jag ha på mig....!

Ha en fin lördag!!

Nu kan jag visa denna underbara bild på Emilia! 
Vi har framkallat den på canvas i present till Emilias farföräldrar som
all hjälp vi får. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin bild pa emilisen!!

Karin