21 oktober 2012

Firande

Lika viktigt som det är med uppvärmning så är det med nedvarvning. Därför har jag nu gjort iordning lite kex, ost, vindruvor samt en campari i glaset (på en söndagskväll). Trodde ni att jag syftade på träning... ja då trodde ni helt fel jag känner att jag måste komma i rätt fas inför en arbetsvecka efter en myspysig helg ihop med familjen.

Igår firade jag och Ola 7 år som ett par!!! Den rätta dagen är nu på tisdag, 23 oktober men mysigare att fira på en helg så det gjorde vi med god mat, efterrätt och vin samt spel på kvällen.

Idag har vi som bilderna berättar krattat stora, härliga lönnlöv och vi fick god hjälp av Emilia!





En underbar förmiddag var det och vi passade på att vara ute några timmar då det för ovanlighetens skull inte regnade..! Sen åkte vi till mina föräldrar och hälsade på då de har kommit hem från sin Florida resa.

3 kommentarer:

Eva sa...

Vilka mysiga bilder!!!
Mysigt det lät med ost o Campari, glad för er skull, 7 år är en lång tid.
Kramar till Er bägge <3<3

Anonym sa...

Usch vad lov ni hade... Emilia hade nog mer an kul att hjalpa till!!

kram pa er

Karin

Karlstadtös sa...

Med 2 lönnar, 4 pilar, några små björkar, äppelträd på gården så blir det rätt mycket löv. Men detta var roliga löv att kratta värre är björkens.. :(

7 år är väldigt lång tid för oss och jag är njuter av varje dag vi är tillsammans!!