28 juni 2012

long time ago

Jag anser att man ska blogga för att man tycker det är roligt och på sista tiden har jag haft svårt att finna inspirationen eller orken så därav en liten paus från min sida. Det var ca 2 veckor sen mitt senaste inlägg och efter det har det hänt mycket. Vi har firat Emilias farfar som fyllde 60 år med en stor fest, midsommar, semestervecka i stugan bl.a. Jag slänger in lite kort från de tillfällena.


En förkyld men glad tjej som firar sin älskade farfar på sin stora dag!!
Tyvärr har hon denna rosa långärmade tröja på sig på alla korten som döljer
den superfina klänningen hon fick av sin goa moster.


Äntligen lite värme, iaf i luften. En tjej som tyckte det var väldigt roligt
att vara i vattnet och leka!
Syns att hon inte har någon blöja på sig... thi hi


Midsommartjejen!! Här blir hon "jagad" av grannens hund vilket
Emilia tyckte var jätteroligt. Då det annars brukar vara hon som jagar...


En midsommar som firades i stugan ute vid Gapern med Olas familj och
ca 10 okända kompisar till grannen. Kul hade vi och vädret var väl det bästa
på länge, lääänge!


Tycker om detta kort! Liten - Stor
Emilia går hand i hand med sin farfar och pratar
om de världsliga problemen :)

Emilia älskar att leka i sin sandlåda! Det byggs kakor, silas, grävs och 
begravning av skor. 


Inga kommentarer: